Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.

Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Uprzejmie przypominamy, że umowa ubezpieczenia medycznego dla Pracowników PKP PLK oraz członków Ich rodzin, zawarta za pośrednictwem Spółki easIT, wygasa z dniem 31.05.2019

Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem ubezpieczenia zdrowotnego w firmie LUX MED mogą Państwo zgłosić za pośrednictwem poniższego formularza. Dotyczy to zarówno niedotrzymania przez LUX MED gwarantowanego umową terminu usługi medycznej*, jak i wszelkich innych nieprawidłowości związanych ze świadczeniem usług medycznych.

Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie podejmiemy działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy.

Przypominamy, że terminy wizyt wskazanych w umowie dotyczą sytuacji, gdy chcemy się umówić do lekarza danej specjalności bez wskazywania konkretnego lekarza z nazwiska i konkretnej przychodni.

Decyzję o niedotrzymaniu terminu dostępności do specjalistów podejmuje LUX MED. W sytuacji gdy Pracownik otrzymuje termin wizyty lub badania, niezgodny z zapisami umowy zgłasza to do LUX MEDu za pośrednictwem Infolinii. Jeżeli LUX MED nie będzie w stanie wskazać terminu spełniającego warunki umowy, to pracownik ma prawo skorzystać z dowolnego specjalisty spoza sieci i otrzyma z tego tytułu pełen zwrot poniesionych kosztów.




Osoba zgłaszająca zostanie niezwłocznie poinformowana o decyzji LUX MED w sprawie rozpatrzonej reklamacji.

* W przypadku niedotrzymania przez firmę LUX MED gwarantowanego umową terminu, przysługuje Państwu 100% zwrot kosztów prywatnej usługi medycznej, wykonanej w innej placówce. Aby otrzymać zwrot kosztu wizyty lekarskiej należy wypełnić powyższe zgłoszenie (Moja Dostępność) oraz załączyć rachunek potwierdzający wizytę u określonego z nazwy lekarza specjalisty.