Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem ubezpieczenia zdrowotnego w firmie LUX MED mogą Państwo zgłosić za pośrednictwem poniższego formularza. Dotyczy to zarówno niedotrzymania przez LUX MED gwarantowanego umową terminu usługi medycznej*, jak i wszelkich innych nieprawidłowości związanych ze świadczeniem usług medycznych.
Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie podejmiemy działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy.
Przypominamy, że terminy wizyt wskazanych w umowie dotyczą sytuacji, gdy chcemy się umówić do lekarza danej specjalności bez wskazywania konkretnego lekarza z nazwiska i konkretnej przychodni.
Decyzję o niedotrzymaniu terminu dostępności do specjalistów podejmuje LUX MED. W sytuacji gdy Pracownik otrzymuje termin wizyty lub badania, niezgodny z zapisami umowy zgłasza to do LUX MEDu za pośrednictwem Infolinii. Jeżeli LUX MED nie będzie w stanie wskazać terminu spełniającego warunki umowy, to pracownik ma prawo skorzystać z dowolnego specjalisty spoza sieci i otrzyma z tego tytułu pełen zwrot poniesionych kosztów.
Osoba zgłaszająca zostanie niezwłocznie poinformowana o decyzji LUX MED w sprawie rozpatrzonej reklamacji.
* W przypadku niedotrzymania przez firmę LUX MED gwarantowanego umową terminu, przysługuje Państwu 100% zwrot kosztów prywatnej usługi medycznej, wykonanej w innej placówce. Aby otrzymać zwrot kosztu wizyty lekarskiej należy wypełnić powyższe zgłoszenie (Moja Dostępność) oraz załączyć rachunek potwierdzający wizytę u określonego z nazwy lekarza specjalisty.