Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.

Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Uprzejmie przypominamy, że umowa ubezpieczenia medycznego dla Pracowników PKP PLK oraz członków Ich rodzin, zawarta za pośrednictwem Spółki easIT, wygasa z dniem 31.05.2019

Jak umówić się na wizytę/badania?

  • telefonicznie dzwoniąc na infolinię 800 880 018 lub 22 33 93 736 736 i wybierając tonowo:
    • w celu umówienia w placówkach własnych Grupy LUX MED
    • w celu umówienia w placówkach partnerskich
  • telefonicznie dzwoniąc bezpośrednio do placówek partnerskich
  • osobiście (centra medyczne Lux Med oraz partnerskie)
  • przez internet 24h (centra medyczne Lux Med):

Jak odwołać umówioną wizytę/badania?

  • W analogiczny sposób jak umawiając wizytę, a dodatkowo:
    • wysyłając zwrotnego SMS-a z tekstem „NIE” w odpowiedzi na SMS z potwierdzeniem wizyty. Jeżeli mają Państwo zaplanowaną więcej niż jedną wizytę, prosimy o wskazanie, która z nich ma zostać odwołana.

Gwarantowane terminy wizyt*:

  • Lekarz internista – nie więcej niż 1 dzień roboczy od czasu rejestracji zgłoszenia, a w wypadkach nagłych bezzwłocznie (lekarz dyżurny),
  • Lekarz specjalista: chirurg, ginekolog, laryngolog, okulista, ortopeda, dermatolog – nie więcej niż 5 dni roboczych od czasu rejestracji zgłoszenia, a w wypadkach nagłych bezzwłocznie,
  • Pozostali specjaliści – nie więcej niż 7 dni roboczych.

W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku niemożności realizacji usług w w/w terminach, LUX MED zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie pacjenta.

* Wskazane terminy nie dotyczą sytuacji, w której Pacjent ma określone preferencje co do godziny wizyty, placówki medycznej czy też konkretnego lekarza.